Opstarting side Pake 5 aug. 2012. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Opstarting side Pake 5 aug. 2012. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Opstarting side Pake 5 aug. 2012.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

05 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Helaas door vermoedelijk fout van mij werkt dit niet meer. De Bleekermannen zijn op reis in Spanje van 27aug tot 10 sept.

Wilt U hen volgen ga dan naar Google toets in Pake.waarbenjij.nu en ga daarna Dag 1 Dag 2 enz.

Wilt U automatisch bericht ontvangen meld U dan aan op mailinglijst.

Groeten Pake ook de Bleekergroep.

Of klik op onderstaande link.


http://pake.waarbenjij.nu/reisverslag/4357802/woensdag#comment18297659

  • 05 Augustus 2012 - 21:21

    Johannes Van Der Meer:

    Ja beste mensen de site is heel anders dan we gewent waren, dit is even wennen. Heb twee fotos geplaatst paten allemaal niet op een foto. Ga nu meteen even test doen met s.m.s. weet ik meteen of dat werkt.

    Groeten Pake.

  • 05 Augustus 2012 - 22:03

    Johannes Van Der Meer:

    Ben nog bezich test.

  • 06 Augustus 2012 - 09:47

    Baukje Stevens:

    Even een berichtje dat het werkt. Ik heb geregeld even op je site gekeken, maar geen berichtjes meer. Ik hoorde van mijn wandelvriendinnen dat ze ook geregeld even op je site kijken. Fijn dat je weer on-line bent. Wordt het thuisfront ook weer op de hoogte gehouden. Ook de foto's bij Bote gemaakt even bekeken.
    Johannes de groeten aan Sietske en het ga je goed.

  • 21 Augustus 2012 - 09:51

    Fedde En Atty:

    hallo johannes
    we wensen jullie een goede reis en heel veel plecier
    zal jullie volgen hoor , vind het geweldig , groetjes fedde en atty zus van gooitzen

  • 30 Augustus 2012 - 22:12

    Gerrit Bleeker:

    nou heren van de rolator club.ik hoorde op de radio dat alle mooie vrouwen nu naar noord spanje zijn vertrokken,met een onbekende bestemming.en ik heb wel een idee waar ze naar toe zijn gegaan.maar hou mij om veiigheids redenen hou ik mij maar stil.dus heren wees op jullie scherpst.veel succes in espange,vr gr gerrit bleeker,en hou heit goed in de gaten,want hou ouder hoe gekker zeggen ze wel.vr gr gerrit

  • 31 Augustus 2012 - 19:13

    Rutger Stevens:

    Hallo heren. Mijn ouders zitten me al tijden achter de broek dat ik eens iets op dit gastenboek moet zetten (vooral Baukje) dus bij deze.
    Ik vind het een mooie manier om op de hoogte te blijven. Dat mensen van jullie leeftijd dit kunnen........(zowel het wandelen als de site bijhouden). Maar even alle gekheid op een stokje. Wij willen jullie een goede reis wensen en doe niet te gek, jullie zijn geen dertig meer.
    Groeten Rutger, Liesbeth en Lucas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Johannes

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 206978

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 10 September 2012

Laatste stuk Camino Frances.

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Test

27 Augustus 2011 - 10 September 2011

Zuid-Frankrijk opweg naar Santiago de Compostella

24 Augustus 2010 - 08 September 2010

De weg naar Rome

31 Augustus 2009 - 16 September 2009

Ontdekking Camino

Landen bezocht: