Dag 12 San Juan de Ortega - Burgos. 27.5 km. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag 12 San Juan de Ortega - Burgos. 27.5 km. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag 12 San Juan de Ortega - Burgos. 27.5 km.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

07 September 2012 | Nederland, Sneek

Hier in Burgos computer die het goed doet. Onderweg soms hopeloos.
Vanmorgen na broodje en koffie uit automaat 7 uur vertrokken, het is dan net licht. Prachtig weer beetje heiig geen wind op naar Burgos met onderweg broodje enz.
Voor Burgos industrie vliegveld en treinstation, waar we langs lopen, zeg nog gekscherend hier kunne we ons treinkaartje wel kopen.
In Burgos inschrijven refuge municipal 5 hoog met lift 5 euro midden in centrum.
Hierna wij naar station, op mijn kaart aangegeven vrij recent. Bij station aan gekomen blijkt tot onze verbazing entre dichtgemetseld geen trein nog rails te bekennen. Station verplaatst 6 km verder waar we voorbij zijn gelopen.
Blijven morgen nog in Burgos en regelen het wel verder.
Verder alles goed het is hier nu warm, gaan naar boulevard en morgen is er nog een dag.

Groeten Pake.

• 07 September 2012 - 19:55

Elly Koopman:

Fijn om nog een dag in Burgos door te brengen. Prachtstad en schitterende kathedraal!
    Wij hebben morgen onze najaarswandeling van het Genootschap. We komen bij elkaar in Zorgvlied en hebben de lunch op het Aekingerzand. En het belooft mooi weer te worden!! We zijn met 22 personen. Dit keer zonder jullie dus. Zullen de vrolijke noot missen!!!
    Hoop natuurlijk wel jullie verhalen te horen op onze najaarsbijeenkomst!!
    Een behouden reis terug gewenst en tot ziens (bij één van de wandeltochten, van de FLAL b.v.?)

• 07 September 2012 - 19:55

Elly Koopman:

Hoop natuurlijk wel jullie verhalen te horen op onze najaarsbijeenkomst!!

• 07 September 2012 - 20:04

Atty En Fedde Steenstra Uit Joure:

aan alle pelgrims
    het was leuk jullie te volgen
    we wensen jullie een goede reis terug
    wel thuis
    gr fedde en atty

• 07 September 2012 - 20:25

Hinkelien Engwerda:

Hoi Pa en de rest van de pelgrims,

Jullie hebben het weer gehaald, super gedaan hoor! We zijn allemaal trots op jullie en volgens mij hebben jullie het prima naar jullie zin gehad. Morgen nog lekker een dagje Burgos, lekker genieten en neem het er maar van (niet te zuinig hoor!). Hier gaat alles prima, vandaag heerlijk weer gehad dus genieten. Morgen moeten de jongens weer voetballen en daarna lekker spelen met hun vriendjes. Zondag gaan we naar Yvonne Lust, zij hebben een zwembad in de tuin en ze verwachten prachtig weer dus dat wordt dolle pret.
    Veel plezier nog en we zien elkaar volgende week weer!

Groeten,
    Hinkelien, Michael, Ojani en Danilo

• 07 September 2012 - 20:31

Liana:

Ik heb genoten van jullie belevenissen.
    We zullen het morgen nog wel over jullie hebben :)
    Goede reis naar huis en tot gauw, voor de rest van de verhalen.

• 07 September 2012 - 23:54

Gerda Van Der Meer:

Hallo jonge Heren,

Het is weer gelukt! Maak wer nog een paar gezellige uurtjes van!
    Een wijntje, een biertje een ijsje.......vul zelf maar in.
    Goede reis terug, het thuisfront wacht op jullie!!!
    Johannes tot ziens groetjes jezus