Dag 15 Biarritz - Sneek. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag 15 Biarritz - Sneek. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag 15 Biarritz - Sneek.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

12 September 2012 | Nederland, Sneek

Acht uur opstaan hotel heerlijk ontbijt en op naar strand. Naar station gewandeld en van hier met bus naar strand. Prachtig weer weinig wind en ook weinig golfslag voor de survers.
Na prachtige wandeling langs strqnd, koffie en broodje geprobeerd de bus te vinden, mislukte toch op tijd om de sleutel in te leveren .
Naar vliegveld gelopen weer wachten enz. na voorpoedige reis Zestienhoven geland. Station aangekomen net noch even tijd broodje waarna we om achtuur arriveerden in Heerenveen waar we werden opgewacht door familie.
In Sneek huize Pake laatste bijeenkomst met koffie en gebak, waarna ieder huiswaards keerde.

Pake.

• 12 September 2012 - 15:16

Tine Hekker:

Een mooie reis om de hele winter op terug te zien!

• 12 September 2012 - 17:46

Elly Koopman:

Wat fijn, dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen. Weer heel veel ervaringen rijker!!!
    Hoop heel snel (misschien 27 oktober op onze najaarsbijeenkomst?????) alle verhalen te horen!!!

• 12 September 2012 - 19:20

Anton:

Fijn dat jullie weer goed zijn thuisgekomen. En dat jullie zoveel mooie dingen hebben beleeft. Je zal wel niet alles op de site hebben gezet, maar zo heb je ook nog wat te vertellen als we langs komen. Nu maar weer gauw in het huiselijke ritme komen.
    Groetjes, A & A.

• 12 September 2012 - 20:37

Johannes V.d. Meer.:

Even bericht van Willem Eppinga je weet wel die sneker die twee weken met ons op liep en bij ons op kamer sliep. Hallo Johannes. Het gaat goed. Wel wat pijn bij mijn kleine tenen. Elke dag kom ik weer Nederlanders tegen maar niet zo gezellig als jullie.

• 14 September 2012 - 00:01

Liana:

Fijn dat jullie weer veilig zijn thuis gekomen. Ik hoop op 27 oktober nog veel meer te horen.