Dag 14 Burgos - Biarritz. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag 14 Burgos - Biarritz. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag 14 Burgos - Biarritz.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

12 September 2012 | Nederland, Sneek

Half acht opstaan in ons Hostel op korte afstand van refuge waar we ditmaal sliepen op kamer zes persoons met t.v.voor 18 eur p.p.
Dit Hostel bleek gedeelte van groot voormalig Hotel te zijn met vele kamers en een douchruimte en w.c.
Toen in midden in de nacht naar w.c. ging en naar onze kamer dacht te gaan bleek nog een deur open te staan waar nog eens vier mensen sliepen. Later bleek dat Benny begin van avond mensen had binnegelaten, konden deur niet open krijgen.
Tot onze verbazing ging om kwart voor acht een dame uitgebreid douchen in ons spitsuur.
Half negen Hostel verlaten. sleutels achterlatend in asbak, onderweg bushalte supermarkt wat eten banaan enz. naar bushalte en zo naar station Burgos de Lima waar we nog ruis voor vertrek aankwamen. Heel weinig mensen op dit nieuwe superluxe station waar we nog rustig koffie en broodje konden nemen.
Na drie uur in de trein te hebben gezeten welke start in Madrid kwamen we na comfortabele reis door veel tundels aan in Hendaye.
Hier uur rust, kaartje kopen Biarritz.
Aankomst Biarritz 15.23 uur.
Naar Hotel gelopen (geresaerveerd) ingeschreven enz.
Tegen de avond op zoek naar restaurant voor wat eten. Viel niet mee Zondag waar we hadden gehoopt te eten was gesloten dus op weg naar Centrum en ja gelukkig kleine eetgelegenheid tegen half negen nog open waar we met hoeratje werden ontvangen.
Na heerlijke piza en o.a. ijssorbet was ons buikje toch weer heerlijk vol.

• 12 September 2012 - 15:15

Tine Hekker:

Goed gedaan mannen en een hele goede terugreis gewenst!

• 12 September 2012 - 15:15

Tine Hekker:

Goed gedaan mannen en een hele goede terugreis gewenst!