Even (opnieuw ) voorstellen. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Even (opnieuw ) voorstellen. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Even (opnieuw ) voorstellen.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

10 Juli 2010 | Nederland, Sneek

Daar deze weblog deze week als link is toegevoegd op de side Pelgrimwegen naar Rome wil ik ons even aan U voorstellen.

Wij zijn een vriendengroep omgeving Sneek en kennen elkaar door de sport. De laatste jaren was dit hoofdzakelijk wandelen. Onze gemiddellijke leeftijd ligt rond 67 jaar. Zondags is onze gezamelijke training met koffie en borrel in Roodhuis (zie foto).

Voor drie jaar zijn enkelen van ons naar Santiago (vanaf Burgos)gelopen). Na entoesiaste verhalen had iemand spijt waarop werd besloten nogmaals te lopen (zie webside pake).

Ook ditmaal weer door blessure thuisblijver en deze zou Rome wel eens willen zien. Zo gezegtd zo (nog niet) gedaan maar wel alles uitgezocht de route het vliegtuig de trein de onderkomens alles is op internet te vinden, de route heb ik al 10 keer bekeken alleen we moeten hem nog lopen.
Eigenlijk stelt onze reis niet veel voor. Wanneer ik andere weblogs lees en de mensen zijn in Siena dan zijn ze eigenlijk al in Rome. Ook is dezelfde route te boeken bij reisbureau.

Je ziet ik heb hier een hobby van gemaakt. Voor degene die dit leest en ook zoiets van plan is schijf reaktie en log in op Pake ik geef graag antwoord.

Verder wat het voorstellen betreft, ik ben dus Pake (de weblogbeheerder)
ik zet nu een foto op side van ons stamcafe in Roodhuis en morgen hoop ik foto te maken met de andere vijf.
Daar ieder niet aanwezig was komt deze foto later.
P.S. Van de reis ben ik van plan elke dag verslag te doen, wanneer geen internet komt er altijd een (update) dat is een s.m.s. bericht op side,dus jullie blijven op de hoogte.


14 Juli.
Vandaag heerlijke afkoeling en geen noodweer zoals op veel plaatsen. Dit weekend gaan Wiebe Johan Douwe Jan en Sietse naar de Camping De Steenoven bij Nijmegen zich voorbereiden op vierdaagse. Jan Walstra is met zoon in Nijmegen in een hotel. Daar ik nog treinkaartje heb geldig t.m. 17 Juli heb ik besloten dagje te sporen en even op de camping te kijken (10 km vanaf station). Zelf geen tijd voor vierdaagse, heb verzorging twee honden.


  • 10 Juli 2010 - 11:55

    Marion:

    Bravo Johannes je hebt het weer goed voor elkaar!
    Veel sukses voor wie er de 4-Daagse loopt! Groet vanuit heet 36 gr. Oosterbeek.M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johannes

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 206842

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 10 September 2012

Laatste stuk Camino Frances.

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Test

27 Augustus 2011 - 10 September 2011

Zuid-Frankrijk opweg naar Santiago de Compostella

24 Augustus 2010 - 08 September 2010

De weg naar Rome

31 Augustus 2009 - 16 September 2009

Ontdekking Camino

Landen bezocht: