Wandeltocht Sneekerziekenhuis. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Wandeltocht Sneekerziekenhuis. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Wandeltocht Sneekerziekenhuis.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

23 April 2011 | Nederland, Sneek

Zaterdag 23 april fietsen en wandelen o.a. in Sneek stond in Leeuwardercourant,mooi dicht bij huis dacht ik dus om 8.15 naar ziekenhuis gewandeld geen wandeltocht in Sneek,wel in Beetsterzwaag.Stond verkeerd in de courant. De fietsroute van 35 km konden we (Gerrit Koopmans die ook was komen lopen en ik)wel lopen.
We kregen de routekaart en een banaan in de handen gedrukt hoefden niet te betalen en zo zijn wij vertrokken richtig Bolsward onze eigen route volgend.
Bolsward (10 km) even bezoek gebracht kapsalon Bleeker (ik moest eigenlijk geknipt worden i.v.m.bruiloft 2e paasdag) maar de salon zat zo vol hebben koffie gedronken en hierna vertrokken richting Burgwerd waar we op bankje bij molen ons broodje oppeuzelden genietend van mooie weer en de natuur. De eerste eendekuikens werden waargenomen en in slootje naast wandelpad kon je door heldere water vissen zien zwemmen.
Conversatie onderweg prima daar wij gemeenschappelijke hobbys hebben enz.
Na Wommels binnenpad Roodhuis, onderweg bankje delend met paar dames uit Sneek die de fietstocht deden.
Na onze laatste stop in Roodhuis (Bote) waren we half vier thuis moe en voldaan ongeveer 35km gelopen mijn langste afstand dit jaar.
Update 24-4.
Vanmorgen druk in Roodhuis 14 man en dat op 1 e paasdag. Lieuwe jarig dus ook weergebak.
Nog even vermelding dat ik zoeven de 17000 e bezoeker heb ontvangen op Pake.
Gr.Pake.

• 29 April 2011 - 19:54

Johannes Schotanus:

Hallo Pelgrim Johannes,

Leuk dat je vandaag even om een bakkie langs kwam in Nijland.
    Ik ben samen met Saskia even in je reisverslagen gedoken, erg leuk, heel mooi.
    Netjes bijgehouden zeg.
    Onze kids zeiden ook al; wat een hippe pake!!
    Lekker digitaal bezig hoor.
    Veel succes met je nieuwe uitdaging daar in Bergerac, zuid frankrijk.
    En doe vooral Sietske de hartelijke groeten.
    Tot kijk, groet Johannes.
    Vanuit Bolsward.