C.L.L. Overijsel Hattum -Diepenveen. - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu C.L.L. Overijsel Hattum -Diepenveen. - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

C.L.L. Overijsel Hattum -Diepenveen.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

13 April 2011 | Nederland, Wierden

Kon vandaag vanuit vakantieverblijf Het Lageveld mooi meelopen. Daar starten uit Dalfsen moeilijk was besloten wij (Liana en Pake) om 10.00uur uit Olst te vertrekken en de stoet tegemoed te lopen.
In Oene konden wij aansluiten in de Kerk waar we hartelijk werden begroet door aanwezige lopers waaronder ook drie Friesen. Hierna was er ook koffie waarna de weg terug werd aanvaard.
Weer prima vandaag,weinig wind.
Na overtocht over de Ijsel bij Olst en nogmaals pauze bij Eikelhof werden we om 16.00 uur hartelijk ontvangen door Ellie (zie fotos). Hierna nogmaals koffie waarna afscheid werd genomen en konden we wederom terugzien op een mooie camino.

Update 14-4

Abdrupt einde vacantie Pake en Beppe.
Net nu we vandaag willen gaan genieten van ons verblijf in ons vakantiehuisje krijgen we vanmorgen van zoonlief bericht dat huisje morgen is verhuurd aan acht Duitsers.
Dat wordt dus inpakken morgen en ons weer terugtrekken naar Friesland.
Geert bedankt.

Update 15-4-2011.
Zoeeven sms bericht ontvangen van Pelgrim Andries Turkstra welke in Friesland 14 dagen heeft meegelopen en 20 maart is vertrokken van uit Maastricht.
Vandaag in Vezelay en een snipperdag ben jarig een rustige week het loopt goed.

Groeten Pake.