C.L.L. Overijsel Ommen-Dalfsen. - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu C.L.L. Overijsel Ommen-Dalfsen. - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

C.L.L. Overijsel Ommen-Dalfsen.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

05 April 2011 | Nederland, Oldenzaal

Na een min of meer voorspoedige reis vanaf Oldenzaal kon ik nog net op tijd de trein halen in Dalfsen (9.05 uur) om op tijd in Ommen te starten. In Dalfsen zaten we met vijf pelgrims in de trein.
In Ommen werden we hartelijk opgewacht door Frieslands bekenste camino gangster Liana Zuidema.
Na kennismaking overige pelgrims vertrek om 9.45uur 25 pelgrims.
Helemaal droog hielden we het niet vandaag maar dit mocht de pret niet deren. De goede organisatie en het fantastise landschap maakte veel goed en konden we terugzien op een mooie wandeldag.
Update 6-4.
Mocht vandaag niet weer wandelen van echtgenote en dochter. Er is hier nog zo veel te doen. Kleinzoon van vier stond om zeven uur al naast bed ,,pake opstaan.
Half tien was pake met dochter al bij Gamma voor diverse verbouwingen.