Oude Zeebodemwandeltocht Rutten. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Oude Zeebodemwandeltocht Rutten. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Oude Zeebodemwandeltocht Rutten.

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

07 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Vandaag tocht Rutten na telefoontje Andries. Niet te ver 30km van Sneek bleek 35 km afstand te zijn hier maar voor gekozen.
Gezellige drukte eerst even koffie,wel bekenden maar mistte toch mensen van de Bleekerploeg en mensen uit Bolsward.
Na startschot richting IJselmeer langs IJselmeer richting Lemmer.
Wagenrust Fam Van Ginkelgemaalweg 18 welke ons koffie en drinken en appel aanbood.
Na rust via Jaagpad op naar ,,Eigen Wijze,, Schoterpad1 Bant.
Hier wederom rust met soep enz.
Daarna terug naar Rutten waar we kwart voor vier arriveerden wederom moe en voldaan.

Pake.

• 07 Januari 2012 - 21:23

Jannie:

Hey Johan

Een mooie tocht vandaag,flal waardig!
    Heel fijn jou ook weer eens in levende lijve tegen te komen en nu konden we het eens over de kleinkinderen hebben.
    Fijne zondag en doe je de groeten aan je vrouw?

• 07 Januari 2012 - 22:44

Liana:

Het is altijd jammer als er meerdere tochten tegelijk zijn.
    Dat splitst de "grote wandelfamilie" :(
    In Rottevalle waren ook nogal wat bekenden.
    Hopelijk een volgende keer allemaal weer bij elkaar.
    Oant sjen

• 07 Januari 2012 - 23:02

Elly Koopman:

Leuk, dat we elkaar bij de start nog hebben gezien! Jullie hebben mooi over de dijk langs het IJsselmeer gelopen zag ik op de foto's. En het Woudagemaal was nog volop aan het draaien. Iebele en ik zijn er gisterochtend geweest al heel vroeg, want waren er al eerder op de middag, maar zó druk, dat we er niet meer in konden. Was harstikke mooi trouwens. Johannes een fijne zondag en tot een volgende "loop".
    Groetjes.

• 08 Januari 2012 - 10:50

Albert En Meintsje:

even op je site geneust Pake! Jullie zijn nog een mooi stukje langs het Ijsselmeer gelopen.....leek wel leuk daar te lopen. Voor ons...25km....waren het vrij kale stukken met een mooi stuk langs de vaart en Kuider bos. Was weer gezellig! Tot de volgende keer! Groeten Albert en Meintsje