Saint-Jean-Pied-de-Port---- Burgos 12 ettappes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Saint-Jean-Pied-de-Port---- Burgos 12 ettappes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Saint-Jean-Pied-de-Port---- Burgos 12 ettappes

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

24 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is gelukt, met zes man deze keer nogmaals naar Spanje. Na wat wikken en wegen zaten we op een lijn en is de definietive datum vastgesteld. Het aftellen kan nu beginnen. Zondag waren ze er bijna allemaal, heb twee fotos gemaakt (paste niet op een) Gooitzen ontbreekt loopt driedaagse ergens in het zuiden van het land.

Volgende Pelgrims gaan nu mee van links naar rechts,
Johannes v.d. Meer (Pake)
Gooitzen IJkema
Wiebe Bleeker
Sietze Durksz
Bernard Stevens
Johan Engwerda

Vertrekken nu op Maandag wat als voordeel heeft dat we met de trein naar het vliegveld kunnen komen en ook de terugreis kan met de trein.
Reisschema ziet er nu als volgd uit.

Met auto Heerenveen
Trein 07.01 uur Heerenveen-Rotterdam aankomst 09.25 uur.
Met bus (buslijn 33 vertrekt om de 10 min) naar vliegveld.
Vertrek vliegtuig Rotterdam-Biarritz 12.20 uur.
Aankomst vliegtuig 14.05 uur.
In Biarritz met bus naar Bayonne.
In Bayonne om 15.37 uur met boemeltreintje naar Saint-Jean-Pied-de-Port,aankomst 16.55 uur.
Hier slapen in refuge grreserveerd.
Beste Johannes, Wiebe, Johan, Bernard, Sijtse en Gooitzen,

Welkom in L’Esprit du Chemin!.

Hierna 12 ettappes lopen naar Burgos totaal 292 km.

Aankomst Burgos Zaterdag 8 sept.
Zondag 9 sept. met trein van 10.23 uur of 13.14 uur of 14.13 uur (heb verschillende vertrektijden we moeten ter plaatse maar informatie winnen) Duur reis ong. 5.15 uur.
De trein van 10.23 uur vertrekt naar Hendaye aankomst 13.51 uur.
Van Hendaye vertrek14.59 uur aankomst Biarritz 15.23 uur

Biarritz onderdak gereserveerd twee kamers Hotel Premiere Classe, 1.5 km lopen vanaf station.

Maandag 10 sept.
Terugreis 14.40 uur vliegveld 1km van het station, misschien nog even naar strand.
Aankomst Rotterdam 16.30 uur. Met lijn 33 naar Centraal Station Rotterdam en dan met trein naar huis.

Groeten Pake.

• 24 April 2012 - 20:50

Liana:

Ik ben wel een beetje jaloers. :)
    Jullie missen helaas dan ook de wandeling van het genootschap, die hier op 8 september is. Nou ja het is niet anders, we horen de verhalen wel. :)
    Veel plezier.

• 25 April 2012 - 07:27

Tine Hekker:

Pake,

Ik wens jou en jouw medewandelaars/pelgrims een goede reis.
    Ik hoop van je te lezen hoe het allemaal gegaan is.
    Groet van Tine Hekker (tine.uitkoudum.waarbenjij.nu

• 25 April 2012 - 14:45

Marion:

Geweldig Johannes!
    Niet haloers want dit heb ik al gedaan.
    Wel snel je Refugio reserveren in St. Jean Pied de Port, die is druk bezocht.
    Hun lunchpakket is onovertroffen, met een dikke omelet ertussen! We horen/ mailen nog voor je gaat, gr. M.