Dag drie Roncesvalles- Larrasoana. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag drie Roncesvalles- Larrasoana. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag drie Roncesvalles- Larrasoana.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

29 Augustus 2012 | Nederland, Sneek

Vanmorgen maar wat later vertrokken, eerst ontbijt. Weer iets bewolkt maar niet koud.InBurguette nogmaals koffie, ondertussen heet zich iemand aan onze groep toegevoegd, ene Willem komt oorspronkelijk ook uit Sneek.
Kan ons tempo leuk volgen, alles gaat heel gemoedelijk.
Tocht viel mij en de rest tegen, warmte op de middag en toch nog behoorlijk heuvelig hetgeen je niet ziet op de kaart.
Vandaag dus half drie aangekomen (inschrijving wes net open dus wat wil je)
Morgen proberen nog wat rustiger Willem en ik zijn de hekkensluiters.

Tot Pamplona morgen is maar 16 km misschien iets doorlopen of in de stad hangen zien wel.

Groeten Pake ende rest.

• 29 Augustus 2012 - 17:46

Tine Hekker:

Fryslân Boppe!

• 29 Augustus 2012 - 17:48

Mariska:

Mannen, jullie vliegen gewoon over die bergen en heuvels daar! Een toptempo; super! Maar een beetje rust op z'n tijd kan geen kwaad, toch? Lekker een middagje/avondje op dat leuke plein in Pamplona paraderen is ook niet verkeerd. Of is dat een vrouwending? Vond die Jesus y Maria-herberg echt een drama, dus misschien is dat de moeite van het doorlopen nog wel waard. Of anders die Duitse herberg proberen? Nou ja, jullie hebben het vast allemaal al uitgedacht. Een heel mooie dag morgen weer en... buen camino! Mariska

• 29 Augustus 2012 - 18:51

Hinkelien:

Hoi pa en de rest van de pelgrims,

Dag 3 is alweer voorbij, ik ben blij om te horen dat alles goed gaat. Met ons gaat ook alles prima. vandaag een prachtige dag met mooi weer dus genieten weer! Fijne avond, lekker eten en denk aan je tomaten opa engwerda!
    Dikken knuffel voor opa Engwerda van Ojani en Danilo

• 29 Augustus 2012 - 19:01

Ojani:

Hoi opa alles goed daar leuke dag gehad ik denk het wel.
    wat heb je allemaal gedaan?.

• 29 Augustus 2012 - 19:02

Fedde En Atty:

hoi gooitzen en de andere pelgrims
    we lezen dat jullie het wel naar t'zin hebben, die willem uit sneek is dat adema?
    morgen zien we wel weer. hier alles oké
    speciaal ook de gr voor johannes
    fedde en atty

• 29 Augustus 2012 - 20:37

Wietske:

OOk genieten hoor van alles !!! Dan maar wat minder kilometers
    Lieve groetjes Wietske

• 29 Augustus 2012 - 20:46

Elly Koopman:

Johannes, even buiten Pamplona, in Cizur Menor, is een heel fijne herberg, particulier in een mooi oud pand. Ben ik ook geweest en vond het er heel fijn. Dus, misschien ook een optie nadat je Pamplona hebt verkend.
    Ben benieuwd wie die Willem uit Sneek is.......
    Mooi, dat het met jullie allemaal goed gaat! Doe je de anderen ook even de groeten van mij?
    Morgen weer een mooie loopdag gewenst. En vooral genieten van alles!
    Elly

• 30 Augustus 2012 - 15:11

Johannes:

Elly klopt daar zitten we nu. Alleen geen internet op andere refuge.