Dag vier Larrasoana- Cizur Menor( even buiten Pamp - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag vier Larrasoana- Cizur Menor( even buiten Pamp - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag vier Larrasoana- Cizur Menor( even buiten Pamp

Blijf op de hoogte en volg Johannes

30 Augustus 2012 | Nederland, Sneek

Vanmorgen half zeven vertrokken eerst ontbijt in dorp, helaas niet open dus op kop koffie vertrokken. Weer goed maar iets vrisser dan anders. Onderweg al snel barretje gevonden dus alles goed.
We lopen dus nu met zes man, ene Willem Eppinga geboren in Sneek maar nu woonachtig in Leidsendam heeft zich helemaal bij Bleekerploeg aangesloten en loopt nu met ons mee.
Elf uur in Pamplona aangekomen waar het warempel begon te regenen. Toen we allen de regenjas aan hadden was het weer droog.
Pamplona doorgeslenterd, en daarna besloten eerste refuge Cizur Menor. Daar aangekomen eerste gasten, ingeschreven volop ruimte kofieautomaat, koelkast enz.endat alles voor 4 euro.
Stad ingegaan voor eten enz. andere refuge zit daar nu achter computer.

Mensen alles goed blij proberen foto voor de rest
Oant moarn
Pake.

• 30 Augustus 2012 - 15:39

Ja hoor is gelukt. Pake.

• 30 Augustus 2012 - 15:44

Elly Koopman:

Wàt harstikke leuk, dat julie in Cizur Menor zijn neegestreken! Leuke refugio hè?
    Ben benieuwd wat jullie volgende etappe wordt. En een "nieuw" Bleekerlid erbij!!!! Nou, jullie zullen wel veel plezier hebben onderweg, denk ik zo. Tenminste als ik nog aan de verhalen denk van de afgelopen keren, dat jullie op pad waren!!! Hoop, dat jullie nog aardig weer blijven houden op jullie pad.
    Ultreya! Elly

• 30 Augustus 2012 - 15:58

Johannes Van Der Meer:

Ja hele leuke refuge, ben nu op die andere voor computer.

• 30 Augustus 2012 - 16:30

Baukje Stevens:

Leuk Johannes dat je bij je verslagen ook weer wat foto's hebt kunnen plaatsen. Ook fijn te lezen dat alles zo goed gaat. Hier ook alles o.k. Ook bij ons kan de regenjas weer stand-by, en is het vandaag wat frisser.
    Gezellig dat jullie er een "vreemde eend" bij hebben. Maar als ik goed geteld heb lopen jullie nu dus met z'n zevenen. De groeten aan iedereen, speciaal aan Benny. En Johannes bedankt dat je ons ook nu weer op de hoogte houdt van jullie dagelijkse bevindingen.
    Geniet van alles!!! Baukje

• 30 Augustus 2012 - 20:13

Suske Tineke:

Hoi big brother,

Leuk om je weer te volgen. En vandaag ook foto's erbij. Je loopt trouwens steeds achteraan!!!
    Geniet ervan.
    gr. Tineke

• 30 Augustus 2012 - 21:15

Hinkelien Engwerda:

Hoi pa en de andere pelgrims,

Goed om te horen dat alles goed gaat en dat julilie het gezellig hebben. Ik probeerde je nog te bellen net maar dat lukte niet. Heb je geen verbinding of staat de telefoon uit. Hier alles prima. Weer is weer wat minder met regen. We zitten nu voetbal te kijken, ziet er niet goed uit voor een aantal Nederlandse clubs. Mooie foto's, eindelijk de pelgrims weer in actie!
    Bedankt Johannes woor de dagelijkse update.
    Goede reis morgen!

• 31 Augustus 2012 - 11:04

Fedde En Atty:

hallo daar allemaal
    johannes mooie foto's heb je er op staan, zo zie ik mijn broer ook nog even .
    dus ook regen hier in fryslán ook, heel veel water .
    gr aan allemaal en in bijzonder gooitzen en voor jou natuurlijk johannes
    fedde en atty en sake

• 31 Augustus 2012 - 11:45

Marion:

Geweldig dat je weer zo in ons "bereik"bent.
    Wij hier morgen de Airborne Wandeltocht.
    Met 20 familie en vrienden erbij is mijn refugio goed gevuld!
    Fijne Camino verder..het brengt herinneringen aan die eerste keer.
    Buen Camino, Marion.

• 31 Augustus 2012 - 11:45

Marion:

Geweldig dat je weer zo in ons "bereik"bent.
    Wij hier morgen de Airborne Wandeltocht.
    Met 20 familie en vrienden erbij is mijn refugio goed gevuld!
    Fijne Camino verder..het brengt herinneringen aan die eerste keer.
    Buen Camino, Marion.

• 31 Augustus 2012 - 15:37

Twan Idema:

Hoi Pake, ik mis je vandaag. Gaat het goed? Ik mis je nu al een beetje. Ik zag je op de foto met de rugzak en ik vond het heel leuk. Myrthe heeft morgen haar verjaardagsfeestje en dan gaan we naar het zwembad. groetjes Twan

• 01 September 2012 - 08:30

Sytse:

het was weer een pittige tocht gisteren. inhet boekje ws het een vlakke etappe, maar er zaten toch een paar flinke bulten in. 26 km gelopen. in een klein berg dorpje geslapen e nu weer op weg, 100km gelopen. het is geweldig loop weer. de groeten aan de achterbljvers. geartsje sytske hammy boukj e tine en canny, nu nog een kop koffte en dan weer verder westwaarts

• 01 September 2012 - 11:24

Rutger :

31 augustus 2012 19:13 | Door: Rutger Stevens
    Hallo heren. Mijn ouders zitten me al tijden achter de broek dat ik eens iets op dit gastenboek moet zetten (vooral Baukje) dus bij deze.
    Ik vind het een mooie manier om op de hoogte te blijven. Dat mensen van jullie leeftijd dit kunnen........(zowel het wandelen als de site bijhouden). Maar even alle gekheid op een stokje. Wij willen jullie een goede reis wensen en doe niet te gek, jullie zijn geen dertig meer.
    Groeten Rutger, Liesbeth en Lucas

• 01 September 2012 - 15:32

Johannes Van Der Meer:

Leuk alle reakties. Pelgrims hebben alles gelezen .

Groeten van allemaal.