Dag acht Viana -Ventosa.30 km. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag acht Viana -Ventosa.30 km. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag acht Viana -Ventosa.30 km.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

03 September 2012 | Nederland, Sneek

Vanmorgen wederom 7 uur vertrokken na goed ontbijt en nacht op zijltje op de grond te hebben geslapen. We kwamen gistermiddag aan in centrum stad in refuge waar 11 man kunnen slapen en zich al twee man hadden ingeschreven. Toen wij binnen waren werd de deur op slot gedraaid, er konden later ook nog maar twee man bij.
Vandaag arriveerden we na prima tocht met 18 gr. en onderweg af en toe wat motregen in Ventosa, klein dorpje op heuvel. Moesten nog even wachten en toen hospita hoorde dat we met groep waren werd ons verteld dat we moesten reserveren.
Zitten nu in kroeg met gratis computer maar afwachten of hij het doet. Vuelta op tv maar bennie (de liefhebber ligt op bed.
Hou nu op ,reageer maar we zitten nog even in de kroeg.

Groeten allen Pakes.

• 03 September 2012 - 16:50

Marion:

Hee Johannes, neem er eentje op mijn rekening!
    Kun je iets merken van de Spaanse bankmisère? Komen de €uri nog gewoon uit de muur?
    Sterkte verder, groeten, M.

• 03 September 2012 - 17:47

Johannes Van Der Meer:

Heb nergens last van Marion,we hebben genoeg geld megenomen wel is alles wat duurder geworden maar nog goedkoop.

• 03 September 2012 - 19:13

Anton:

Pas maar op met dat Spaanse bier; het zakt je zomaar in de knieen en dan ben je morgen nergens. Veel plezier nog. O ja; de foto's op faceboek zijn ook heel leuk. Eigenlijk zou ik dit stukje vijf keer moeten versturen om niet onder te doen voor je zus, maar ik laat het hier maar bij. Groetjes, ook van Ank
    Anton.

• 03 September 2012 - 20:13

Tine Hekker:

Nou, nou, een zeiltje op de grond klinkt niet erg comfortabel! Maar ja daar ben je dan ook pelgrim voor. Dan hoort afzien er ook bij.
    Succes verder.

• 03 September 2012 - 20:52

Yvonne Stevens:

Hallo mannen,
    Hierbij even een berichtje vanuit Groningen. We hebben een druk weekend achter de rug. Zaterdag was het kinderfeestje van Myrthe (met 9 kinderen zwemmen in Leek) en gisteren was het "grote mensenfeest", zoals de kinderen het noemen.
    Zaterdag was het weer prima. Wij (Eddy en ik) zaten in het zonnetje en de kinderen vermaakten zich in het zwembad.
    Ook gisteren was het weer prima en konden we buiten zitten. Het was erg gezellig maar ik ben blij dat pap op mijn verjaardag weer aanwezig is.

Vandaag was de eerste schooldag van de kinderen. Twan mocht voor het eerst naar het hoofdgebouw. Je zag de spanning op zijn gezicht,ander gebouw, nieuwe klas, nieuwe kinderen, echter bij het zien van zijn vrienden, was het helemaal oké. Hij kwam enthousiast thuis en hij heeft het woordje "ik" geleerd.
    Ook Myrthe was erg tevreden over haar eerste schooldag en haar nieuwe meester.

Opvallend dat mijn vader zijn bed prefereert boven de Vuelta. Wist hij niet dat het wielrennen werd uitgezonden, of moeten we ons zorgen maken? Ik hoop het niet.
    Pap: heel veel succes met wandelen en geniet ervan.
    Liefs Yvonne