Dag negen Ventosa -Santa Dominingo de la calzada. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag negen Ventosa -Santa Dominingo de la calzada. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag negen Ventosa -Santa Dominingo de la calzada.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

04 September 2012 | Nederland, Sneek

Vanmorgen wederom zeven uur vertrokken, we dachten koffie te drinken nplaatselijk cafe maar ging niet open. Eerst helder weer en fris maar later bewolkt. In Najera aangekomen na 10 km lopen wij het eerste cafe aan voor koffie en bocadillie en dan zeven maal. Dat was oke maar 5 min later zagen wij haar met broden lopen uit supermarkt aan de overkant (onze bocadillies).
Later vanaf Najera opgelopen met groep toeristen uit bus allen met oranje doekjes.
In Azofra weer koffie en zo arriveerden we om twee uur in klooster op bestemmingsplaats. Slaapplaats ditmaal 5 eur adonatie. Kamer 6 persoons ditmaal geen stapelbed. Heb ook nog echte non in klooster gezien.
Hierna nog drie dagen lopen, we hebben eemn dag ingehaald dus een dag rust in Burgos of in Biarritz.

Groeten Pake.
P.S. Zit hier in bibliotheek, mag niet langer dan 10 min.

• 04 September 2012 - 17:08

Hinkelien Engwerda:

Hallo Pa en de andere pelgrims,

Leuk om weer een berichtje te lezen en te horen dat alles goed gaat. Jammer van het weer. Wij hebben vandaag een prachtige zonnige dag. Zijn er geen luxere refuges om te logeren? Jullie mogen er wel van genieten hoor! Dan maar een extra luxe hotel in Burgos of Biarritz toch? Hier gaat alles prima. De jongens zijn weer lekker naar school en ik ga ze zo ophalen van de BSO. Ojani is zo trots op zijn nieuwe fiets, je zult hem wel zien na jullie reis.
    Verder wens ik jullie weer een fijne avond met lekker eten en drinken en goede reis voor morgen!

• 04 September 2012 - 18:31

Hendrika Bolhuis-Haantjes:

Hallo alle pelgrimgangers,

Als oom zegger van Gooitsen wil ik graag even de groeten vanuit Doetinchem en Balk doorgeven. Succes Ome Gooitsen en de anderen en heel veel succes!!

Groeten,
    Hendrika

• 05 September 2012 - 08:20

Marion:

Hallo allemaal,
    Bij Najera ben ik op de oude brug, stadje uit op mijn gezicht gegaan!
    Hebben jullie de haan en de kip nog in de kerk gezien in Santo Domingo?
    Opletten met wat je eet Johannes zodat je Burgos goed overleeft dit keer..
    Fijne dagen, geniet van het feit dat alles zo goed klopt en lukt,
    Groetjes,Marion.

• 05 September 2012 - 08:21

Tine Hekker:

Ik was eens in Frankrijk in een café en bestelde een croissant bij de koffie. Die gingen ze ook bij de bakker om de hoek halen. Had ik natuurlijk ook zelf kunnen doen.

• 05 September 2012 - 19:11

Atty En Fedde Steenstra Uit Joure:

hallo
    dus een dag ingehaald ,dan maar lekker rusten en genieten
    we gaan vanavond op verjaardag , zullen we het even over jullie hebben , het schiet al weer mooi op
    daar bij jullie
    we gaan as maandag naar spanje
    gr aan allen ,dag gooitzen en johannes