Dag 11 Belorado -San Juan de Ortega. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag 11 Belorado -San Juan de Ortega. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag 11 Belorado -San Juan de Ortega.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

06 September 2012 | Nederland, Sneek

Vanmorgen om zeven uur ontbijt besteld, doch voor de zoveelste keer om 7 uur nog donker. Gelukkig had ik gisteravond om half negen nog winkeltje gevonden, dus ieder stukje brood en vertrekken. In Villambista na 6,7 km koffie. Veel klimwerk vandaag dus Pake constand in achterhoede.
Natuurlijk kwamen we om half een aan in San Jean en konden we als eersten inschrijven. Wederom oud klooster met binnenplaats voor 5 euro. Je ziet je telkens weer de ogen uit al die grote oude gebouwen, wat missen wij dan veel in Nederland.
De rest vermaakt zich op terras, komen veel pelgrims langs maar de meesten lopen door, een dorp verder 4 km staan 5 refuges.

Groeten Pake en oant moarn.

• 06 September 2012 - 15:43

Wietske:

Hallo Johannes

Jammer van het vele klimwerk ! Dat loopt zwaar. wel mooi dat jullie mooi op tijd binnen zijn.
    Hoe is de tempratuur daar??

Groet Wietske

• 06 September 2012 - 20:58

Fedde En Atty:

hallo pelgrims, nog een paare dagen en het zit er weer op ,maar het was leuk om de verslagen van pake te lezen , je moet het toch iedere keer maar voor gaan zitten
    ik wens jullie nog een paar fijne dagen en een goede reis terug
    gr zus van gooitzen
    atty en fedde