Dag tien Calzada - Beldora 23 km. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Dag tien Calzada - Beldora 23 km. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Dag tien Calzada - Beldora 23 km.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

05 September 2012 | Nederland, Sneek

Vanmorgen iets langer geslapen, half acht vertrokken. Bewolkt weer rustig gelopen er gaan geruchten op de camino dat stel Nederlanders over de camino vliegen.
Na koffie te hebben gedronken na 10km kwam Sietse tot ontdekking hoed laten liggen, dus dat was 3 km terug lopen.
Een uur aangekomen in Belorado. Eerste refuge genomen (er zijn er vijf) vijf euro betaald (hoe doen ze het er voor) .
Zes computers stonden er op rij, ik 2 euro ingooien, geen ontvangst. Dat was balen.
Zit nu in stad doet het prima.
Nog even iets over het eten, gisteravond in restaurant pelgrimmenu. Voorgerecht salade ging nog. Toen hoofdgerecht ik vis (klein) met ong. 10 patatjes en klein stukje groente. Nagerecht icecream. En dat voor 12 euro (geen geld maar ook weinig in de maag)
Heb nu zelf twee porsies patat op in restaurant in stad voor 2 euro vanavond is het maar weer afwachten pegrimmenu 10 euro.
Voor de rest vermaken we ons prima Benny zit hier de vuelta te zien.
Voor fotos vandaag en gister kijk op Facebook Johannes Meer.

Groeten de Pakes.

• 05 September 2012 - 21:52

Afke:

Hoi Hait,
    Zo te lezen gaat het goed. Bel elke dag even met mem. Zit met haar hoofd in de tuin. Hier alles ook goed. Vanavond gevolleybald. Thijn heeft al heel wat blikjes gevonden. Daardoor wel met fiets gevallen, omdat ie overal blikjes zoekt en niet voor zich kijkt.

Afke