The day after. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu The day after. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

The day after.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

17 September 2009 | Nederland, Amsterdam

NaWat hebben we het getroffen met het weer. Toen we gister om half 8 op weg waren naar busstation, zag ik op beeldscherm dat in heel Spanje regen werd verwacht wat laer bleek te kloppen.Na voorspoedige reis eerst Londen daarna Schiphol stapten we om 6.19uur in Schiphol op trein heel verstandige keus daar we vanuit de lucht reeds de files konden waarnemen. Ingestapt in sneltrein werd nog het een en ander besproken waarna de conducteur on aanmaande rustig te wezen daar we ons in een stilte cupe bevonden. Om half negen stonden familie ons op te wachten in Heerenveen waarna laatste stukje naar huis. Na douche en wat eten mededeling morgen oppasweek dus vanm.half negen in auto.Om half elf in Oldenzaal opgewacht door entoesiaste dochter kleinzoon en hond.Na kopje koffie even gevoetbald met kleinzoon(twee jaar) waarna na bezoek kinderboerderij kleindochter van school gehaald. In de middag een wandeling met Tjibbe (de hond) gemaakt zonder bergen en bagage. Zo wandelend overdenk je dat je eigenlijk gelukkig bent dat je dit nog allemaal kunt doen. Ook deze webside geen spijt van. Heel veel vrienden en bekenden ook van de drie medepelgrims volgden ons op webside. Kon onderweg steeds wel comp. vinden, was het niet in ref. dan wel in cafe. verder iedereen bedankt voor de reakties in biezonder Marion die in mei ook weer op de camino is wat ik hopenlijk kan volgen op ouma. Verder excuus voor typefouten (heb geen adm. achtergrond) het gaat steeds beter en sneller. Groeten ex pelgrim Johannes.

• 17 September 2009 - 14:44

Wietske:

Mooi dat jullie allemaal gezond en wel weer thuis zijn gekomen.

• 17 September 2009 - 16:24

Renée Landmeter:

Geweldig dat alles zo goed is gegaan en jullie veilig en met veel goede herinneringen weer in Holland zijn.
    Johannes: rustig aan met oppassen.
    Laat je maar even verwennen door Sietske en de (klein)kids!
    Groeten 4x Landmeter

• 18 September 2009 - 07:36

Marion:

En nu vasthouden dat relaxte gevoel! Nogmaals gefeliciteerd,M.

• 18 September 2009 - 20:12

Baukje:

Johannes nogmaals bedankt voor je verslagen tijdens jullie loop naar de Compostella.
    Ik heb het fijn gevonden dat ik jullie op deze manier kon volgen. Ook Benny zit alweer in zijn "oude" ritme, vandaag ook wezen oppassen op de kleinkinderen en morgen weer varen met de rondvaartboot door de Bolswarder grachten met een gezelschap.
    Aan Benny zijn verhalen te horen heeft hij genoten van julie en van de pelgrimstocht.
    Tot volgende week bij de Afsluitdijk wandeltocht.
    Groeten Baukje.

• 19 September 2009 - 22:02

Gerda V.d. Meer:

Goed verslag, vind het knap van je om al die km. in die hitte te lopen
    Gelukkig weer gezond thuis allemaal en je hebt nu te wel begrepen dat je op deze leeftijd iets meer comfort mag nemen bij zo'n prestatie.
    Ik heb dit alles zojuist gelezen, kon in de V.S. het niet meer krijgen dus...

Groetjes je zus uit Dordt