Rustdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

15 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag dus geen reisverslag een rustdag. ( uur opgestaan wat gegeten geboekt voor vanavond busstation opgezocht voor morgen(15 min lopen) en rusig door stad naar kerk. Deze is lang niet zo vol aals in weekend we zaten om 11uur mooi vooraan tussen toersten (zat naast Fransman van76 conversatie slecht doch wat beelden uitgewisseld man was recent nog in Amsterdam geweest, bloembollen). Na zeer indrukwekkende mis van dik uur stad weer in kregen koekjes aangeboden, terras genomen binnenkomende pelgrims aangemoedigd en toen weer naar refuge voor tukje. Zo is het leven van pelgrim, morgen ook drukke dag.(terugreis) Dit was het dan, bedankt voor alle reakties morgen voor de liefhebbers verstuur ik af en toe wel update en we zien wel wie ons van Heerenveen haalt. Aankomsttijd komt op update. Groeten Pelgrim Johannes en de rest(liggen weer te slapen).Waar blijven de reacties had toch wel wat verwacht.. Vanavond Big Max menu bij Max Donald Donald. ,een gigantiese winkelpromenade op 100meter afstand. Nu nogmaals oant mooen.
:SMS update:: 16 september 2009 :
Vanmorgen 7.15 vertr. naar busstation. Wachten nu op incheck. Buiten regent het nu. Vliegtuig vertr.11.35. Duurt nog even. Nu 10.05 Groeten ,pake

• 15 September 2009 - 18:45

Afke:

Hoi Heit,

Je wordt een beetje verwend met al je mail. Wij wensen jullie allen een zeer goede reis terug en tot donderdag in Oldenzaal.

Groetjes,
    Afke

• 15 September 2009 - 20:42

Je Zus Die In De V.S:

Fijn dat je er bijna bent,

nou ik ga ook bijna weer naar the netherlands.
    Groet Gerda en Berke