Op weg naar Rome. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Op weg naar Rome. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Op weg naar Rome.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

29 Januari 2010 | Nederland, Sneek

Ja, je leest het goed, eenmaal pelgrim al tijd pelgim Na onze laatste tocht naar Sant. was iedereen het eens, dit was de laatste. Doch Wiebe die wegens blessure vorig jaar niet mee kon, kwam op het idee naar Rome te lopen.
Daar ik vorig jaar me enigzins heb verdiept op het computer gebeuren, ben ik gaan kijken op de weg naar Rome, doch kwam al gauw tot conklusie dat er vele wegen naar Rome leiden.
Kwam snel tot conclusie de Fracigena. te volgen en dan te starten in Siena 285 km tot Rome. Vliegen heen en terug ong. 60 eur.per keer. Na veel gegoogle ontdekte ik vertrektijden en kosten trein en lijst overnachtingen.
Gewapend met deze gegevens en het zelfde tijdstip van vertrek en aankomst 31 aug. 15 sept van vorig jaar gaven zich spontaan 5 man op (dezelfden van vorig jaar) Vandaar dat ik Pake maar weer ga opstarten, speciaal voor kinderen en kleinkinderen en verdere achterblijvers. De voorbereiding voor deze tochten word ieder jaar beter, voor twee jaar wist ik alleen de startplaats en finishplaats, nu heb ik elke overnachtig bijna op kaart dankzij google en ,,ouma,,(die mij hiertoe aanzette. Skype is hierbij ook nog toegevoegd.
Groeten Pelgrim Johannes, we horen nogwel.


  • 29 Januari 2010 - 18:56

    Afke:

    Nou pake,

    Wij wachten af.

    Liefs afke

  • 29 Januari 2010 - 19:50

    Wietske:

    Mijn vader vertelde mij de plannen al...ik zei altijd doen !!!!
    Succes met de voorbereidingen.
    Groetjes Wietske Ykema

  • 29 Januari 2010 - 21:41

    Jannie:

    Jeetje Johannes, wat een onderneming!
    Heel plezier met zijn allen, ik ga jullie weer met veel belangstelling volgen!
    Tot horens en doe voorzichtig

    Groetjes aan allen!

  • 30 Januari 2010 - 06:58

    Sytse:

    kan er ook nog een 6de mee?

  • 30 Januari 2010 - 19:27

    Ouma:

    Hoi Johannes,ook al heb ik zelf plannen..dit is toch weer een superstrakke actie van de Friezen! Best wel benieuwd en voor mij weer iets om volgend jaar op de kalender te zetten.Alvast succes en we gaan weer volgen,groetjes vanuit een ondergesneeuwd Oosterbeek, M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johannes

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 207017

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 10 September 2012

Laatste stuk Camino Frances.

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Test

27 Augustus 2011 - 10 September 2011

Zuid-Frankrijk opweg naar Santiago de Compostella

24 Augustus 2010 - 08 September 2010

De weg naar Rome

31 Augustus 2009 - 16 September 2009

Ontdekking Camino

Landen bezocht: