3-Rivierenwandeltocht Zwolle - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu 3-Rivierenwandeltocht Zwolle - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

3-Rivierenwandeltocht Zwolle

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

07 November 2009 | Nederland, Sneek

Na paar weken door familieomstandigheden niet in staat om op zaterdag te lopen was nu de gelegenheid. Besloot deze keer trein te nemen en kon kiezen tussen Hoogezand of Zwolle. Trof Wieberen Teensma in trein die naar Hoogeveen ging. Aangekomen lekker rustig en kon om 9.10uur starten. Na onder a28 door te zijn gelopen kwamen we al snel in natuurgebied. Later ging de route langs zwartewater met zowaar heuvels en veel groen waar ik zowaar even verdwaalde. Vervolgens route door vechtdal met rust om 12uur in v.v. Storcia 15,3 km.Rest route door nieuwbouwijken met veel groen. Al met al vantastise tocht, jammer weinig deelnemers, zal wel aan weer hebben gelegen. Vlotte reis terug vier uur thuis moe en voldaan. Groeten Johannes.

• 08 November 2009 - 15:56

Jannie:

Hey Johan.

Jammer dat je door familie omstandigheden niet aan het wandelen bent toe gekomen, maar zo zit het leven soms in elkaar.

Maar....
    Wat leuk dat je op deze manier je wandeltocht verslaat!
    Wandelen in het Vechtdal is prachtig dat weten we uit ervaring.
    Van waar je keuze voor Zwolle en niet voor Hoogeveen?
    Hoeveel deelnemers waren er trouwens in Zwolle? In Hoogeveen waren er ruim 300 en dat was ook de helft minder dan 14 dagen geleden.
    Leuk je zo weer even gesproken te hebben!
    Oant sjen en groetjes Jannie.

• 15 November 2009 - 11:37

Marion:

Hoi Johannes, jij bent nog aan lopen toegekomen! Ik niet, heb een drukke tijd achter de rug vanwege "onze"Airborne Veteraan. Hij is overleden en ik heb eergister zijn As opgehaald om deze in het Voorjaar,op zijn verzoek,uit te strooien op het Airborne Kerkhof alhier. Deze week dinsdag weer een Dia presentatie over Santiago,het blijft zo wel levend! Neem mezelf voor om Mei weer te gaan lopen. Weet echter nog niet of het de Routa del Norte,of het stuk in Frankrijk voor de Pyreneeën wordt! Je hoort wel,groeten aan de anderen! M.