Winterwandeling 14 jan. Beetsterzwaag 25 km. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Winterwandeling 14 jan. Beetsterzwaag 25 km. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Winterwandeling 14 jan. Beetsterzwaag 25 km.

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

14 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Na weekje hard klussen vandaag met Andries naar Beetsterzwaag.
Vroeg aanwezig 8.15 uur dus tijd voor koffie en babbeltje. Al snel stroomde lokatie vol, veel bekenden.
Bij de start kregen we te horen dat er weinig routebeschrijvingen waren, wat betekend veel deelname.

Pake.

• 14 Januari 2012 - 15:24

Jannie:

Hey Johan, wat een grote opkomst vandaag in Beetsterzwaag!
    Echt leuk voor de Trochsetters.
    Het was er ook wel weer voor en wat zie ik veel bekenden op de foto's!!

Groet en oant sjen

• 14 Januari 2012 - 15:38

Liana:

Het was een leuke tocht.
    Toch mooi dat we elkaar nog getroffen hebben.
    Volgende keer maar even nazitten :)

• 14 Januari 2012 - 17:13

Elly Koopman:

Leuk om de foto's van Beetsterzwaag te zien. Ik kon helaas niet, maar heb ook een heel leuke Kaderdag van het Genootschap van Sint Jacobus gehad in Nieuwegein. Klaske kon niet, dus moest er toch wel iemand van onze regio Friesland acte de présence geven. Maar weer veel bekenden gezien, nagekaart over de Camino der Lage Landen. Elke regio kreeg een velletje postzegels met een foto erop van de eigen regio. Harstikke leuk! Dus ik meteen in de lunchpauze langs de andere regiocontactpersonen om postzegels te ruilen!!!! Ja, ja, het leek wel of we weer kind waren !! Ha, ha.... Maar.....ik heb ze van alle regio's bemachtigd. Johannes, ben jij volgende week ook in Scheemda? Ik hoor nog wel. Groetjes, Elly

• 16 Januari 2012 - 13:17

Marion: