Snerttocht DES Sneek 2012. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Snerttocht DES Sneek 2012. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Snerttocht DES Sneek 2012.

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

28 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Na week kinderoppas en klussen in Oldenzaal komt het mooi uit wandeling in Sneek.
Start om acht uur. Kwart voor acht aanwezig, weinig animo geen wonder 8.50 eur deelname bij de Flal soms 1.50 eur.
Gelukkig tref ik Jan Walstra, zelfde tempo.
Route via Oosthem door landerijen naar Pykesyl. Was geweldig oppassen daar het iets begon te vriezen en de brugjes of battingen soms spiegelglad waren.

Via naar Blauhuis waar we 10 uur arriveerden wat ook de openingstijd was van cafe. Na koffie met nog handvol wandelaars Nijland Tirns via Ivige Leane naar Sneek waar we om 1uur arriveerden voor de snert

Mede door het mooie wandelweer een prachtige tocht,jammer zo weinig deelnemers hoeveel weet ik niet maar Jan had startno. 23 en ik no 16.
Misschien had de kortere afstand meer deelnemers.

Update Zondag 29 Jan.

Even groepsfoto in Tirns. Hier op deze ijsbaan kan volgende week geschaatst worden. Ben benieuwd.

Pake.

• 28 Januari 2012 - 16:20

Liana:

Wij zijn naar Veeningen geweest, daar waren 620 wandelaars. Ook nogal wat uit Fryslan.
    Het is altijd jammer als er meerdere tochten tegelijk zijn.
    Maar we mogen niet "klagen", wat was het heerlijk wandelweer. :)
    Er komt wel een verslag op www.troch-rinnen.nl
    Groetjes

• 29 Januari 2012 - 15:03

Marion:

Toch een bekend gezicht erbij.
    Goed dat jullie zo in beweging blijven.
    Zelf weer druk met de family, maar hoop deze week weer volop aan de wandel te gaan.
    Groetjes, M.

• 29 Januari 2012 - 16:24

Jannie:

Hey Johan.

Jeetje Johan,€ 8.50 voor een wandeltocht! Wat kreeg je daarvoor behalve een mooie route?
    En welke afstand kon je lopen?
    Geen wonder dat mensen weg blijven.
    Maar gelukkig hebben jullie je prima vermaakt aan de foto's te zien.

groetjes.

• 01 Februari 2012 - 18:00

Baukje :

Zondagmorgen de schaatsen maar mee, eerst naar Bote en dan naar Joostema. Jammer dat Benny er niet bij kan zijn. Groetjes