Reunie Camino Lage Landen Utrecht. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Reunie Camino Lage Landen Utrecht. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Reunie Camino Lage Landen Utrecht.

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

18 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Gister zes uur opstaan, op naar Utrecht had nog treinkaartje 60+.
Zeven uur trein Leeuwarden. In Leeuwarden aangekomen trof ik jongedame met rugzak en Jacobsspeld. Op mijn vraag of ze ook naar Utrecht ging was het antwoord dat ze op weg was naar Santiago en dat liep in etappes en dat in St.Jacob was begonnen en nu op weg naar huis in Rhenen en de eerste etappe er op zat.
Ondanks ernstige ziekte was ze toch van plan naar Santiago te lopen alhoewel veel mensen haar dit afraden.
Trein 7.46uur Zwolle behoorlijk vol, maar in Heerenveen was het voor velen staan.
Utrecht 9.39uur mooi in Centrum met plattegrond in de hand op naar Nicolaaskerk met nog Friese pelgrim.
Hier stond de koffie klaar en was het al gezellig druk. Ook nog bekenden o.a.Dirk Klop natuurlijk de voorzitter Wieb Koehoorn en vele anderen.
Na wandeling door Utrecht, het weer prima, de terrassen zaten onderhand behoorlijk vol nogmaals naar Nicolaaskerk voor lunch en de reunie die ondertussen ook was begonnen. Niet druk maar wel gezellig.
Twee uur vertrokken voor trein 14.51uur naar Deventer (hier was mijn vrouw te oppassen want Pake was vandaag toch niet thuis)
In trein aangekomen melding storing,even geduld alstublieft. Na ong. vier herhalingen werd ons meegedeeld de trein te verlaten.
Op perron aangekomen besloten trein te nemen Zwolle. Dit bleek stoptrein te wezen, vraag niet hoelang die reis duurde, in Zwolle overstappen en kwam anderhalf uur later dan gepland in Deventer aan.
Na nog leuke avond met de kinderen en kleinkinderen waren wat half 12 in Sneek.

Pake.

• 18 Maart 2012 - 18:36

Liana:

Je hebt de dag goed meegenomen. :)
    Tot binnenkort voor een uitgebreid verslag.