Start campagne Vriendelijkverkeer.nl Fietserbond . - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Start campagne Vriendelijkverkeer.nl Fietserbond . - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Start campagne Vriendelijkverkeer.nl Fietserbond .

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

22 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Daar ik hier voor uitnodiging had gekregen even kijken in Sneek in de Waltakamer. Ontvangst 11.00uur met koffie en toelichting door Hugo van der Steenhoven directeur Fietserbond.
Ook wethouder Gea Akkerman laat Friese radiospotjes horen en geeft reactie op campagne.
Het leukste voor mij was dat ik oude bekenden tref die ik jaren niet had gezien.

Pake.

  • 23 Maart 2012 - 07:47

    Marion:

    Hallo Johannes,
    Goed van jou zo'n inzet ook voor de fiets.
    Het is een poosje geleden, maar ik herinner me dat auto's echt hard langs je sjeesden in fireslands Gaasterland..
    Misschien lenen de rechte en overzichtelijke wegen zich er meer voor dan hier in het Gelderse, waar toch ook veel aparte fietsbanen of -paden zijn. Sukses, leuk jou ook es te zien op de foto!
    M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johannes

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 206980

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 10 September 2012

Laatste stuk Camino Frances.

06 Augustus 2012 - 06 Augustus 2012

Test

27 Augustus 2011 - 10 September 2011

Zuid-Frankrijk opweg naar Santiago de Compostella

24 Augustus 2010 - 08 September 2010

De weg naar Rome

31 Augustus 2009 - 16 September 2009

Ontdekking Camino

Landen bezocht: