FONCEBADON. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu FONCEBADON. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

FONCEBADON.

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

04 September 2009 | Nederland, Sneek

Vandaag in Foncebadon aangekomen. Half een natuurlijk weer eersten.WAS NIEUWE refuge gekomen we konden meteen inschrijven. EERST EVEN een vraag van Wietske beantwoorden waar blijven de fotos. Aleen gister was er een computer met usb aansluiting waar ik met moeite een foto op kreeg.Verder even een verslag van onze tocht. HET valt op dat je met een kleine groep makkelijk contakt maakt Eergister zaten we met 8 man (vrouw) aan tafel,beregezellig. TWEE Zweedse dames welke we steeds weer tegenkwamen,een famerwife waar johan veel contackt mee had. En dan een Tjechise pelgrimino 3 mnd onderweg in Lourdes geweest ivm heupklagten kon in ons dorp geen plaats vinden werd doorgestuurd naar 5 km verder dorp ook geen plaats terruggekomen en kon bij ons in kamer op bovenbed. Benny heeft toen spontaan zijn benedenbed afgestaan. Wat ook opvalt is de drukte in sept. Het blijft druk in de herberg. Ook de trein was gister in eerste inst. vol. Later konden we wel mee maar vespreid over alle cupes. Ieder reiziger heeft plaatsno.en condukteur computer. Voor de rest beregezellig, we hebben het weer ook mee. Gr. Johannes namens allen.

• 04 September 2009 - 12:57

Jannie:

Leuk dat het gezellig is en dat jullie het weer mee hebben!
    Veel plezier verder.
    Groetjes

• 04 September 2009 - 13:19

Hinkelien:

Hallo Pelgrims,
    Goed om te horen dat alles voorspoedig verloopt en dat jullie het prima naar de zin hebben. Johannes bedankt voor alle updates, maakt het ook voor ons thuis leuk om het te volgen. Doe je de groeten aan pa van ons allemaal.
    Veel plezier de komede dagen!

• 04 September 2009 - 17:40

Marion:

Kan me nog goed herinneren dat je in Foncebadon ook achter de computer zat! Maar dat was in de oude,hippie albergue! Paella hebben we toen gegeten.. en nu naar het Croix de Fer.. Prachtige route nu,geniet met jullie mee! M.

• 04 September 2009 - 17:46

Marion:

Lees nu net je aanmoediging voor de Airborne voor morgen.. We zullen jullie missen morgen,maar een betere reden dan Santiago is er niet! We nemen er één op jullie gezondheid;zijn morgen met ongeveer 19 man/vrouw.Doen jullie een schietgebedje voor droog weer? Dat helpt vast,M.

• 05 September 2009 - 08:52

Sytse:

een paar weken geleden ben ik met Geartsje ook in Foncebadon geweest en bij Crois de Fer geweest, toch indrukwekkend en dan naar Manjerin de hippies. geniet van Ponferado, een mooie stad. gister in Bolsward met Jan en Wiebe over de tocht van vorig jaar gehad, het was en is toch geweldig.wij leven met jullie mee, geniet ervan!!!! vooral tijdens het lopen!!!

• 05 September 2009 - 12:18

Baukje:

Een paar keer daags open ik de site van Johannes. Fijn om te lezen dat jullie genieten en het weer meezit. Ik ben een nachtje in Groningen gebleven en we gaan zometeen naar het bloemencorso in Eelde. Maar het weer is hier superslecht, harde wind en regen. Probeer Benny s avonds te bellen, krijg geen gehoor. Heeft hij de telefoon wel aanstaan?
    Heren pelgrims veel succes en Johannes bedankt voor je leuke verslagen zo blijven wij ook op de hoogte waar jullie zijn. Groetjes Baukje. P.S. Myrthe vraagt of je ook even bij sinterklaas langs gaat?