naar O. Cebreio - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu naar O. Cebreio - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

naar O. Cebreio

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

07 September 2009 | Nederland, Amsterdam

7 uur vertrokken eerst mar koffie het zou een zware dag worden.Begin alles vlak temp.12 gr.alles prima.Werden ingehajd noorse meisjes conversatie gebekkig engels. Om half elf eerste bar bestelde koffie en bocadilie doch barhouder kreeg ruzie met klant warop wij nar volgende bar gingen. Blek nederlandse te wezen in april geopend stond laptop op bar dus ik kon even pake en iris kijken. Verder lopen nog steeds vlak tot 12 uur dar begonnen de weg en de temp. te stijgen. Vorig jar vonden we het een makkie maar toen hadden we gen bagage(laten vervoeren). Om kwart over en dacht ik dat we boven waren maar toen was het nog 1 km en 100 m hoger, het was ondertussen 30 gr.Kwart over twee aan druk bij inschrijving no 54 uur later alles vol. Dit belooft wat voor volgend jaar (heilig jaar Wij zijn er niet Bij. Gr.Pelgrim Johannes (de anderen liggen te slapen)
:SMS update:: 8 september 2009 :
Triacastela aangekomen 11.30uur temp.30 gr. 21Km middelzwaar.

• 07 September 2009 - 19:50

RenéeLandmeter:

Heel veel succes met jullie tocht!
    Speciale groeten voor Johannes.
    Zet 'm op. Geniet vooral.
    De Landmeters

• 07 September 2009 - 19:57

Afke:

Hoi Hait,

Mooi dat het zo goed gaat met jullie. Heb je nog wat foto's. Ook met jou erop. Kinderen kunnen dan zien waar je bent. En ik ook.

Hele lieve groetjes,
    Ronny, Afke, Fleur en Thijn