naar Triacastel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu naar Triacastel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

naar Triacastel

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

08 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag van O. cebreian naar triancastel 21km middelywaar. Vroeg op weg 6uur 45. Je word wakker gemaakt door anderen. Na klein uurtje standbeeld van pelgrim waar fotos gemaakt werden.Na de yware dag van gister kwam nog de Alto de poio van 1337meter. Even overwogen om op de trein te stappen maar toen boven koffie en gebak was en verder alles daling,was de rest een makkie. Goitsen heeft weinig moeite,en geniet met volle teugen, Bennz heeft nog wat pijn maar loopt goed en Johan loopt op karakter.Ikyelf kan merken condietie minder dan vorig jaar. Gr. Pelgrims.
:SMS update:: 9 september 2009 :
7.45uur vertr..16 gr beetje mistig. Nu 10 uur koffie. Nog 7.km

• 08 September 2009 - 12:17

Hinkelien:

Hoi Opa Johan,

Hier weer een berichtje vanuit Amersfoort. Leuk om elke dag weer de berichtjes te lezen en te horen hoe het jullie allemaal vergaat. We zijn trots op jullie hoor! Hier gaat ook alles prima, heerlijk weer dus nog even de laatste nazomerdagen pakken. Ik ben vandaag lekker met Danilo thuis. Donderdag naar de kapper en dan neem ik ma mee naar Amersfoort. Ik moet vrijdag naar een cursus dus dan kan oma mooi oppassen. We brengen haar zondag weer teurg naar Fryslan dus lekker een paar dagen genieten van de kleinkinderen.
    Veel succes en maar lekker genieten nog!
    Groetjes, Hinkelien, Michael, Ojani en Danilo

• 08 September 2009 - 13:31

Yvonne:

Hallo pap (en de andere pelgrims)

Leuk om jullie reisverslag te lezen. Zo blijven we op de hoogte waar jullie zijn en hoe het jullie vergaat. Veel succes.

groeten van Yvonne, Eddy, Myrthe en Twan

• 08 September 2009 - 13:48

Wietske:

Mooi dat Heit er zo van geniet. Dat vliegen was al een hele belevenis. Volgende keer gaat hij vast weer mee. Zat Gooitzen daar op het terras als enige aan het bier? Olé Wietske

• 08 September 2009 - 16:39

Baukje:

Hallo allemaal.
    Benny,wat zie ik op de foto... de rooie zakdoek, dus toch niet voor niets meegenomen.
    Wat zijn jullie steeds vroeg op de plaats van bestemming, genieten jullie wel voldoende van de omgeving? Voor Johan, Johannes en Benny is het bekend terrein maar het is Gooitzen zijn debuut.
    Door Johannes zijn verslagen worden wij goed op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van jullie, voor het thuisfront erg plezierig.
    Veel succes verder en het ga jullie goed. Groetjes, Baukje.

• 08 September 2009 - 19:31

Geert:

Jullie genieten wel zeg. Op de foto's zien we mooi weer, mooie dames, terasjes en dan nog even op de biecht? Geweldig dat jullie zo genieten. Hier is alles goed. Meiden zijn naar school en dat gaat prima. We krijgen eindelijk er wat routine in. Heb wat foto's verwijderd en nieuwe geplaatst. Je kan er nog 1 plaatsen.

• 08 September 2009 - 21:15

Renée Landmeter:

Hoi Johannes.
    Super jullie reisverslag en vooral de loopprestatie!
    Respect. Doorgaan zo en met die conditie valt 't best mee.Leuke foto bij dat beeld: 't brengt vast geluk om jullie pelgrimstocht te volbrengen.
    Toi toi Renée+ Landmeterboys