Santiago de Compastella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Santiago de Compastella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Santiago de Compastella

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

14 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Aangekomen in Santiago de Compostella om 12 uur nagoede reis. Zitten in ref. in binnenstad. Hebben vanmiddag de kerk bekeken terrasje genomen kompostella opgehaald enz. Morgen gaan we naar Mis nadat we eerst hebben uitgeslapen voor zover mogelijk. Dan het vervoer voor overmorgen regelen. Groeten de Pelgrims
:SMS update:: 15 september 2009 :
Kerkdienst bijgewoond aflaten ontvangen stad doorgelopen en zitten nu op terras. Temp.24 Hoogte 302 Tijd 14.20uur. Morgen 8uur bus naar vliegveld. De Pelgrims.

• 14 September 2009 - 10:37

Geert:

Gefeliciteerd. Einddoel gehaald. Geniet er maar even lekker van op een terrasje.

• 14 September 2009 - 11:39

Sytse:

lokwinske, en genietsje mar fan de sted!, der is ek in hiele grutte merke yn it suntrum efkes sjen, goeie werom reis en dan sjogge wy de fot's, film en de ferhalen wol!

• 14 September 2009 - 11:42

Yvonne:

Hallo pap (en de andere mannen)

Gefeliciteerd met het volbrengen van de tocht.
    Jullie zijn weer zonden-vrij. (alleen nog even de kleding verbranden bij het strand).
    Geniet van de laatste dagen in Spanje.
    Groeten ut Grun.
    (nb FC Groningen heeft gewonnen van SC Heerenveen. Eddy is helemaal in zijn element.)

• 14 September 2009 - 11:51

Hinkelien:

Gefeliciteerd voor alle pelgrims. Nu nog maar even lekker genieten en dan woensdag weer naar mem. Lekker weer Hollandse kost eten, wat zal dat lekker smaken. Tot snel en goede terugreis!
    Hinkelien, Michael, Ojani en Danilo

• 14 September 2009 - 12:47

Baukje:

Benny, Johannes, Johan en Gooitzen,
    Aangekomen in Santiago de Compostella, wat moet dat een heerlijk gevoel geven. Nu nog naar de kerkdienst en ook even een kaarsje opsteken!! En dan woensdag weer thuis.
    Nog een paar mooie dagen in Santiago, neem nog een terrasje, een drankje en geniet van het mooie weer daar in Spanje.
    Gefeliciteerd, een dikke tuut, en een hele goede terugreis.
    Groetjes Baukje

• 14 September 2009 - 12:57

Ank En Anton:

Fan herte lokwinske. We binne hiel beneid nei it mounlinge ferslag.

• 14 September 2009 - 15:21

Marion:

Fantastisch,gefeliciteerd! Tot volgend jaar,Mei op de Ruta del Norte ! M.

• 14 September 2009 - 15:53

Renée Landmeter:

Super! Nu al jullie einddoel gehaald. Onze felicitaties aan de 4 pelgrims.We zijn zeer benieuwd naar de mondelinge belevenissen, maar geweldig dat we jullie zo via de website konden volgen. Fijne dagen en een goede terugreis! Speciale groeten v/d Fam. Landmeter

• 14 September 2009 - 17:47

Afke:

Hoi Heit,

Mooi dat jullie met z'n in Santiago zijn aangekomen. Neem je nu wel een schelp mee als herinnering ??

Groetjes,
    Afke

• 14 September 2009 - 17:51

Wietske:

Hoi Pake's
    Gefeliciteerd jullie hebben het gehaald (ik zat er niet over in hoor!!)Geniet morgen maar van de rustdag en tot woensdag
    Groetjes Wietske

• 15 September 2009 - 16:36

Jannie:

Hey Johan, wat gaat de tijd toch snel, morgen gaan jullie alweer terug naar Nederland!
    Maar jullie zijn weer een ervaring rijker.
    Een goede terugreis en oant sjen.

• 16 September 2009 - 18:03

Marion:

Welkom in Nederland,hoop dat jullie fit en vol zonne-energie thuis gekomen zijn! M.