Pedrouzo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Pedrouzo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Pedrouzo

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

13 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Van Arzua naar Pedrouzo, de op een na laatste ettappe op 13 sept. Vorig jaar kwamen we op deze dag Santiago binnen. Wat opvalt is de jeugd wat meeloopt op camino en ook veel ouderen welke een of meerdere dagen meelopen. De refuge van afgelopen nacht was gedeeltelijk verhuurt aan groep ouderen in Franse bus die vermoedelijk als extra atractie tussen de pelgrims mochten slapen. Vanavond slapen we ook iets duurder met meer ruimte en morgen misschien in Monte de Gozo 17km van hier zodat we de 15de Santiago binnen komen voor mis en compostella. Groeten de vier Pelgrims.

• 13 September 2009 - 12:13

Geert:

Hoi Pake,

Beppe is hier nu even bij ons. Het is wel wat dat het een uitje is om tussen jullie te mogen slapen!!
    Zo zie je maar weer overal is markt voor.
    Wij wensen jullie in Santiago een mooie mis toe en uiteraard een behouden vaart daar naar toe.

• 13 September 2009 - 12:29

Hinkelien:

Hoi Opa Johan,
    We zijn weer in Fryslan waar we nu bij oma zijn. We hebben net ons zondagse soepje naar binnen gewerkt en zitten nu te relaxen. Peter en Erika komen zo nog even langs zodat alle kleinkinderen weer even met elkaar kunnen spelen. Aan het eind van de middag gaan we weer terug naar Amersfoort. Laten we hopen dat jullie vannacht weer lekker kunnen slapen en neem vooral de laatste nachten een lekker hotel of zo, iets luxer hebben jullie wel verdiend. De groeten aan de andere pake's en nog succes voor morgen!
    Groetjes, Hammie, Hinkelien, Michael, Ojani en Danilo

• 13 September 2009 - 12:42

Afke:

Hoi Pake,

Alles goed hier. Ik moet al via de site van jou vernemen dat Mem bij geert is. Handig he.(mem opgebeld, maar had een sms naar Ronny gestuurd)
    Als je thuis komt hoef je hier geen luiers meer te verschonen. Thijn is zinlijk !!
    Nu ben je weer helemaal op de hoogte.

Heel veel plezier met de laatste etappe. Gelukkig kom je snel weer thuis. We missen je.

Heel veel liefs:

Ronny,Afke,Fleur en Thijn

• 13 September 2009 - 13:25

Renée Landmeter:

Hoi Johannes, we hadden van Sietske begrepen dat je net als vorig jaar vandaag al in Santiago aan kwam, maar jullie zijn er pas dinsdag. Ook prima, kun je nog wat langer van alles genieten. Succes tijdens de laatste loodjes!
    Gr. de Landmeters

• 13 September 2009 - 14:36

Familie Engwerda:

Hoi Opa,

We zijn hier met z'n allen op It String. De mannen zitten allemaal in de serre met de muziek luid aan. Let the beat control your body. Zelfs Damon van de buren is van de partij. Geniet dus nog maar even van de rust want vanaf volgende week ben je weer thuis en kun je weer lekker spelen met de kleinkinderen. Fijne avond! Hammie, Peter, Hinkelien, Erika, Michael, Robin, Stefan, Ojani, Danilo, Damon

• 13 September 2009 - 14:54

Marion:

Hallo Johannes en mede-peregrino,s,wanneer je op Monte de Gozo gaat slapen moet je de groeten doen aan Hospitalero Manuel. Hij regelde verleden jaar dat ik daar 2 extra nachtjes kon blijven. Ook zorgde hij voor een taxibusje naar Kaap Finisterre;kon ik mooi mijn sokken daar verbranden! Hier is het koud,16 graden maar mijn hart wordt warm door de herinneringen die jullie op roepen.. Goede maaltijd en niet teveel wijn,dat zakt in de benen! Succes en Buen Camino!M.

• 13 September 2009 - 15:02

Wietske:

Wat een attractie...heerlijk slapen met mannen die al 14 dagen in de zelfde kleren lopen...hahaha dag pake's ik ben trots op jullie allemaal !!!

• 13 September 2009 - 17:36

Edwin:

Succes mannen nog een klein stukje, het zal wel zwaar zijn met de wetenschap dat er op dit moment een geweldig spannende Vuelta bezig is en jullie dat moeten missen,op pelgrimstocht heb je natuurlijk geen TV.