It giet oan. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu It giet oan. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

It giet oan.

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

02 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen Johan even op bezoek. Na lekker bord snert vertrokken voor wandeltocht, eerst even langs Sneekerziekenhuis, voormalig werkplek Johan. Hier troffen we nog wat oud collegas en ook even langs plakbord waar nog foto van Johan hangt uit 1987 na valpartij op ijs.
Na rondje Scharnegoutum langs Zwette (elfstedenroute) ben ik teruggelopen langs Zwette door Sneek (waterpoord).
Daar mijn oude schaatsen door het vele wandelen te klein waren geworden heb ik bij kringloopwinkel nieuwe schaatsen gekocht.
Vanavond even uitproberen op ijsbaan en Zondag gaan we so wie so op de schaats naar Roodhuis i.p.van wandelen. Hiervan hebben we jaren gedroomd en Zondag gaat het heve.
Hier ook even foto Waterpoord Sneek, geen wak te bekennen ook een Elfstedentocht moet kunnen dit jaar,vooral met deze weersvoorspelling en anders maar wat ijstransplantatie, moet kunnen.

Update Vrijdag 3 febr.

Helaas vanmorgen laagje sneeuw. Maar weersverwachting min.15 gr.

Update Zaterdag 4 febr

Op de schaats naar Roodhuis gaat morgen wel door. Johan heeft vandaag de route geinspecteerd, en de start is morgenvroeg ten huize Jan Stienstra om 9.30 uur.

Pake, oane moarn.

• 02 Februari 2012 - 16:18

Liana:

"mooie" foto van Johan. Hij ziet er tegenwoordig wel beter uit. :)
    Veel plezier zondag.
    Groetjes

• 02 Februari 2012 - 16:53

Elly:

Mooi man. En wat leuk. Op de schaats naar Reahûs! Niet vallen hè, want dan kun je het lopen misschien voorlopig wel vergeten!!!!!
    Groetjes

• 02 Februari 2012 - 20:49

Marion:

Had het verhaal wel gehoord van Johan..
    Als jullie maar voorzichtig zijn!
    Met zo'n Elfstedenwaas voor de ogen, zie je het niet zuiver meer!
    Hoop echt dat het lukt.. M.