Eendracht wandeltocht Assen 5km. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Eendracht wandeltocht Assen 5km. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Eendracht wandeltocht Assen 5km.

Door: Johannes.

Blijf op de hoogte en volg Johannes

09 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Daar wij voor familiefeestje dit jaar in de buurt waren, had ik voorgesteld met de kleinkinderen te wandelen de 5 km. Gelukkig kreeg ik de kinderen en kleinkinderen op een lijn behalve kleinzoon heeft (had) hekel aan lopen.
Half tien aangekomen in een dikke hagelbui, ingeschreven en toen de start, ging helemaal mis,geen pijlen enz. iedereen liep achter elkaar aan weer terug naar start en ja hoor we vonden de pijlen.
Ondertussen het weer opgeklaard, de zon kwam weer te voorschijn mooie bospaden zodat iedereen vrij kon lopen inklusief de hond.
We liepen langs zandpaden kinderen vonden het prachtig en Thijn die eigenlijk hekel had aan lopen maakte een wedstrijd met Iris.
Ondertussen werden stokken verzameld(die kan je toch niet laten liggen) enz. we liepen langs parken kinderboerderij langs ganzen ezels paarden en we zagen zelfs jonge eendjes.
Onderweg nog wat picnicken en na ong. 2.5uur wandelen 4.6 km werden de kleinkinderen beloond met prachtige medailje.

Pake

• 09 April 2012 - 11:50

Marion:

Ja Johannes, je moet er vroeg mee beginnen, maar dan worden het ook echte pelgrims!
    Dat hoop ik ook nog eens te doen met de kleinkinderen: een stuk van de Camino!
    Groeten, M.

• 09 April 2012 - 12:17

Liana:

Wat leuk dat de kinderen zich vermaakt hebben. Het was een leuke tocht.
    Wie weet, willen ze de volgende keer wat meer lopen.
    Jammer dat we jullie niet getroffen hebben, maar ja wij hebben iets meer gelopen :)

• 09 April 2012 - 13:08

Jannie:

Hey Johan, het is altijd leuk om met de kleinkinderen te wandelen!
    Reuze gezellig en ze lopen altijd meer dan de afstand en dat hebben ze meestal niet in de gaten.
    Nog een fijne Paasdag.

Groeten Jannie.