Sarria - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Sarria - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Sarria

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

09 September 2009 | Nederland, Amsterdam

andaag van triacastela naar Saria17km.Vertokkn om 7.45uur.Begin pittig van675m nnaar 910m. elukkg net stijl verder meest afdalingen me veel hole wegen Half 12 aangekomen refuge in binnenstad 4pers kamer a 10 eu per persoon. Gr. pelgims
:SMS update:: 10 september 2009 :
Gaat prima. 7Uur vertr. Is dan nog donker. Nu 12uur zitten aan cola. Temp.24gr. 430 hoog gaan naar 400 m

• 09 September 2009 - 16:17

Marion:

Hoi Friezen.. hebben jullie wel eens gehoord van een beetje aanpassen aan je leeftijd?? Je moet natuurlijk als Peregrino wel een beetje afzien,maar ooook! genieten! Afzien doe ik hier wel na alle verhalen over waar jullie nu zijn! Wat hebben we daar verleden jaar ontzettende mooie stukken en fijne avondmaaltijden gehad.. Ines was ook een heerlijke compagnon daar. De Airborne was een kleine pleister op mijn Pelgrimshart;met na afloop een huis vol ,23 mensen. Hier wordt het nu kouder,geniet dus van nog een paar dagen mooi en warm Spanje!Arzua en Monte Gozo en dan.. Tot de volgende,M.

• 09 September 2009 - 17:32

Robin Engwerda:

Hoi opa,

Gaat het lopen nog goed?
    Leuke foto's hoor. Hier is alles ook goed.

groetjes Robin & Stefan

• 09 September 2009 - 19:15

Renée Landmeter:

Dat viel niet mee deze dag maar jullie hebben 't weer gehaald.Ga zo door! Nu eerst maar even(lekker goedkoop) in de refuge.
    Veel succes en vooral proberen te genieten onderweg.
    Gr.De 4 Landmeters

• 10 September 2009 - 19:49

Afke En Sietske:

Hoi Pake,

Jammer dat je geen foto's meer kunt sturen. Veel blazen in de afdaling. Misschien gaat de stof dan weg.
    Nog heel veel plezier samen.

Groetjes,
    Afke en mem (die heb ik nu aan de lijn voor de laatste berichten)