Portomarin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Portomarin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Portomarin

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

10 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Dag 10 van sarria naar Portomarin tocht van 24km.7 uur vertrokken nog donker doch net te zien.In Sarria eerst langs groot kerkhof ommuurd en met allerlei nissen en kruisen, inelk geval heel anders dan bij ons.Na 2uur meest klimwerk, behoorlijk kapot.Nog geen koffie gehad, hoefde eerst niet maar heb je behoefte dan zie je niets. Op het 100km punt (naar Santago) gestopt, heb 4 stukken brood naar binnen gewerkt met beleg (vlees van gister) bleek na 200m koffie te zijn. Je wilt niet weten een kop gelijk een soepkop voor 1.75 eu. Na koffie meest bergaf kwamen 12.45uur refuge. Nog gesloten doch 20 meter verder particulier voor 8 eu.meer confor. Wat verder opvalt is de droogte dit jaar.Het oude dorp dat hogerop is herbouwd ligt helemaal blood door de lage waterstand. Zo lang wij lopen is geen drup regen gevallen.
:SMS update:: 11 september 2009 :
Aangek. in Pallas de Rei 12.50uur 25gr 574 hoog.

• 10 September 2009 - 15:01

Marion:

Ja, Pake,met eten en drinken toch oppassen hoor! Zorg ervoor 's ochtends een banaan te hebben,en die op te eten voor je op weg gaat. Kan me herinneren dat jij ook degeen was die na Pamplona iets verkeerd had liggen op je maag! Niet teveel van gister bewaren! Het wordt al spannend nu je dichtbij komt hè.. Wees maar blij dat het weer jullie in ieder geval goed gezind is..de regen komt wel weer als jullie thuis zijn! Hier ook redelijk weer,temp.22 C. Nog één nachtje werken en dan heb ik september vrij. Airborne Herdenkingen en daarna naar onze kleindochter in Amerika. Geniet van deze herhaling van een fantastische tocht en groetjes voor allemaal,M

• 10 September 2009 - 17:47

Wally En Ritske:

verder een goede wandeltocht. Hou je taai.

W+R

• 11 September 2009 - 13:12

Truus Thiecke:

Leuk dat we jullie kunnen volgen op de tocht.
    Hou vol en sterkte met de laatste loodjes.
    Groeten uit Bolsward.