Pallas de rei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Pallas de rei - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Pallas de rei

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

11 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag van Portomarin naar Pallas de Rei 24 km.De reis is de laatste dagen een copie vasn de vorige we komen uit dal eerst dus klimmen dan omh. en omlaag koffie onderweg en einddoel weer in dal. Alleen zijn we vandaag eindelijk half uur later vertrokken.Ook het weer is elke dag gelijk.Bij mijn verslag wilde ik fotos toevoegen. Had dat geleerd van een Duits student informatica die toch moest wachten op mij.Toen ik het geleerde de andere dag wilde toepassen bleek stekker van usb kabel niet te passen.Oorzaak suikerzakje was kapop gegaan in broekzak waar ook de kabel zich bevond helaas. Gr. Johannes ook namens de rest(liggen weer te slapen)
:SMS update:: 12 september 2009 :
Km paal 48. Tijd11.15 temp.21 gr. Nog 10km te gaan. Alles goed. Groeten de Pelgrims.

:SMS update:: 12 september 2009 :
Valt nog tegen laatste stuk.veel op en neer. Temp.27gr. Nog 3km. 13.25

• 11 September 2009 - 14:08

Sytse:

hallo pake,
    dus weer een mooie tocht en het doel komt steeds dichterbij geniet ervan. en de foto's zien wij dan thuis wel, doe de groeten aan de slapers

• 11 September 2009 - 16:37

Marion:

Hoi Johannes..km.paal64 heb ik in mijn dagboek staan bij Palas dei Rei. Je komt dus echt dichtbij,Arzua was mijn volgende stop en ik merkte daarheen dat ik vermoeid begon te raken. Herberg Don Quijote gehad,in Arzua,duur €7,maar wel alles aanwezig. Geniet ervan,het gaat zo snel, groetjes van een koud Holland, M.

• 11 September 2009 - 21:15

Renée Landmeter:

Hoi Johannes,
    bijna in Santiago!
    Nog even de laatste loodjes en dan weer zo'n superprestatie verricht.
    Geniet er vooral van!.Groeten en succes bij de laatste etappe(ook voor de andere pelgrims)
    4xLandmeter
    PS.Sietske de foto's getoond; weet ze ook hoe jullie erbij staan,lopen

• 12 September 2009 - 11:48

Hinkelien:

Hoi Opa Johan,
    Hier gaat alles prima, het is gezellig met oma erbij. We gaan straks naar tante Kootje en Ojani gaat dan even spelen bij Thijs van Waldo. Morgen brengen we oma weer terug naar huis. Ojani heeft morgenochtend eerst nog zwemles om 10.30 en daarna vertrekken we.
    Fijn dat jullie genieten en nog veel succes met de laatste loodjes!
    Hammie, Hinkelien, Michael, Ojani en Danilo