Arzua - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu Arzua - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johannes Meer - WaarBenJij.nu

Arzua

Door: webmasterpake.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johannes

12 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag van Pallas dr Rei naar Arzua 29 km.Reis verliep zoals gewoonlijk volgens plan 13.45 aan wil nu iets schrijven over slapen in refuges, waarin we nu behoorlijk ervaring mee hebben.Gisteravond half 10 naar bed,kinderen van 2jaar spelen nog buiten het is al donker en wij hebben al lang genoeg op terras gezeten.Kooten ref. gem.inst. 3eu. In binnenstad oud herenhuis met krakender deuren. Om 4uur vannacht was iemand wakker die heen en weer liep (volgens Benny die slaapt snachts nooit)om 5uur meer mensen op de been (ikzelf moet er ook wel eens uit voor boodschap)en om 6.30 volgt de rest. We slapen nu voor 8eur particulier iets ruimer.Nog 2 etappes 40km dan zijn we er. Gr. de vier Pelgrims.
:SMS update:: 13 september 2009 :
Aangekomen Pedrouzo 12.50. Partieculier. trefuge. Temp.21 Hoogte 300meter. Nog 20km naar SANTIAGO.

• 12 September 2009 - 15:29

Baukje:

Hoi Benny,
    Net het verslag weer even gelezen.
    Jullie doel, de Compostellla komt in zicht, nog een paar etappes.
    Vanmorgen de ansichtkaart gekregen.
    Yvonne belde vanmorgen ze gaan morgen naar het Dolfinarium in Harderwijk en vroegen of ik meeging, daar heb ik wel zijn in, ze pikken me in Joure op. Ik kwam Roel van der Ploeg bij de Jumbo tegen, hij vroeg hoe het met jullie lopen ging, ik vertelde hem dat er steeds leuke verslagen staan op Internet, maar hij kan jullie niet volgen, heeft geen computer.Ik moest de Heren vooral de groeten doen en veel succes wensen. Dus bij deze. Ook van mij veel succes met de laatste loodjes.
    groeten, Baukje.

• 12 September 2009 - 16:03

Renée Landmeter:

Hoi Johannes en de andere pelgrims,
    Op naar de laatste etappe.
    Zet 'm op!
    We hebben vanmiddag van Sietske(troffen we in de stad)begrepen dat 't een klein stukje is tot de kerk. Geniet ervan en daarna nog fijne dagen.
    Goede terugvlucht en tot in Sneek.
    Spec. gr. Renée,Kor en de boys

• 12 September 2009 - 17:17

Marion:

Wat een prestatie;petje af! Nu op naar Monte Gozo en dan: Santiago here we come! Nog steeds mooi weer,en dit keer op Maandag in de Kerk en niet op Zondag! Nog twee dagen en dan is het alweer voorbij..wens jullie sterkte voor de laatste loodjes! M.

• 12 September 2009 - 20:43

Harmen:

Dagelijks volgen we de avonturen van de 4 Pelgrims. op google earth kun je mooi inzoemen op de plaatsen waar jullie bivakeren. de foto's geven daarbij een beeld van de mooie omgeving waar jullie zich bevinden. geniet er van en succes met de reis. doe Hait (Ykema) de groeten ut Snits

• 13 September 2009 - 07:44

Wietske:

Hallo Pake's
    De laatste loodjes zijn het zwaarst??of zweven jullie nu naar Compostella. Alles goed hier in Dronryp. Groeten aan alle Pake's.
    Wietske en fam.

• 13 September 2009 - 11:50

Jannie:

Hoi, als ik alles zo'n beetje lees, hebben jullie het goed naar de zin en maken van alles mee.
    Nog even volhouden en nog veel plezier.